Pracovní příležitosti
IT Operations & Development Manager
Staňte se lídrem IT oddělení prestižní výzkumné instituce.
Hledáme zkušeného a technicky zdatného kolegu na pozici IT Operations & Development Manager, který se nebojí převzít odpovědnost za rozvoj a provoz i klíčové infrastruktury v prostředí prestižní výzkumné instituce.
Vaším úkolem bude nejen vést menší tým IT profesionálů, ale také formovat technologickou vizi, řídit rozvojové projekty a udržet naši infrastrukturu bezpečnou, moderní a efektivní. Pokud vás láká kombinace rozvoje a správy po technické stránce věci, projektového vedení a spolupráce v mezinárodním akademickém prostředí, jste ten, koho hledáme.
CO BUDE VAŠÍ NÁPLNÍ PRÁCE?
- Rozvíjet IT prostředí.
- Zajišťovat plynulý provoz IT v celé organizaci včetně koncepčního řízení a správy rozpočtu.
- Vést malý, sehraný tým IT specialistů (dalších 5 kolegů).
- Komunikovat a spolupracovat s partnery z Univerzity Karlovy, Akademie věd ČR i s externími dodavateli hardwaru, softwaru, služeb a licencí.
- Ve spolupráci s příslušným oddělením připravovat a administrovat IT veřejné zakázky (včetně tvorby zadávací dokumentace).
- Zajišťovat a zodpovídat za IT bezpečnost, tvorbu a aktualizaci bezpečnostních politik, řízení rizik, business continuity plány, havarijní scénáře, penetrační testování a audity.
- Zajišťovat správu a rozvoj síťové infrastruktury ve spolupráci s dodavatelem - firewally, switche, routery, WiFi controllery, emailové brány, anti-malware, Microsoft 365.
- Vést dokumentaci systémů a budovat know-how v týmu.
CO OD VÁS OČEKÁVÁME?
- Vysokoškolské vzdělání technického směru.
- Výbornou znalost angličtiny pro komunikaci se zahraničními kolegy (písemně i ústně).
- Prokazatelné manažerské zkušenosti a dovednosti v projektovém řízení.
- Široký přehled v oblasti IT: bezpečnost, sítě, servery, aplikace, zálohování.
- Dobrou znalost IT bezpečnosti, řízení rizik, business continuity, NIS2 a GDPR.
- Praktické zkušenosti se správou sítí a troubleshootingem.
- Znalost správy serverových operačních systémů (Linux, Windows).
- Samostatnost, spolehlivost, pečlivost a systematický přístup.
- Chuť učit se nové věci a pozitivní přístup k práci.
- Skvělé komunikační dovednosti a týmového ducha.
CO NABÍZÍME?
- Plný úvazek s pracovní smlouvou na rok s možností prodloužení na dobu neurčitou.
- Zajímavou a odpovědnou práci v přátelském a profesionálním prostředí.
- Zázemí stabilní instituce světového renomé.
- Flexibilní pracovní dobu a možnost občasné práce z domova.
- Podporu odborného vzdělávání a osobního růstu.
- Pracoviště přímo v centru Prahy.
- 5 týdnů dovolené + dny osobního rozvoje navíc.
- Dog-friendly kanceláře.
- Příspěvek na MultiSport kartu a další benefity.
Nástupní mzda: 90 000 Kč měsíčně + pololetní bonusy v závislosti na výsledcích
Nástup: dle domluvy.
Své CV a motivační dopis zahrnující dva referenční kontakty posílejte do 25. 9. 2025 na email
CERGE-EI si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez uvedení důvodu.
Zasláním svého životopisu dáváte CERGE-EI, v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679) ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES, dále jen „Nařízení“ nebo „GDPR“), souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů výhradně pro účely daného výběrového řízení, a to v rozsahu nezbytném pro jeho plynulý průběh.
Váš životopis a veškeré Vaše osobní údaje získané v průběhu tohoto výběrového řízení budou ihned po jeho ukončení skartovány/smazány v případě, že s Vámi nebude uzavřen pracovněprávní vztah.